21 Kasım 2009 Cumartesi
16 Kasım 2009 Pazartesi
şu dersi çalışırken, ''kimya mı okuyorum biyoloji mi okuyorum lan ben'' der gibi dediğimi duyar gibiyim. Moleküler biyoloji ismi, beni çok ürkütüyo. yemin ederim. içeriğini bildiğim için falan değil. morfolojik olarak ürkütüyo. ne bileyim. kimyabiyoloji gibi bişey bu ders. her yazılan şeye ''bunu bilsem nolcak'' diyorum. iğrenç bi insan oldum, bildiğin pislik. yok yok değilim.
lan diyorum içimden yine '' bırak bu dersi'' Hayır ümran bırakma. çükerim.
bırakma beni moleküler biyoloji. beni bırakma.
lan diyorum içimden yine '' bırak bu dersi'' Hayır ümran bırakma. çükerim.
bırakma beni moleküler biyoloji. beni bırakma.
biçime soktum bak. söz vermedim mi. vermediysem de. verdim ki. ya bide şey, bu aralar,media player'a albüm listesi koymaya bile üşeniyorum. bi tane koyup, sürekli onu dinliyorum. halbüki, harcanan enerji aynı gibi bişey. bi tık mı ne fazla. ohaç enerji dedim. en-er-ji. bildiğin enerji. fizikle alakalı olan. oha. biyolojiden farklı bi bölümle ilgili bişiyler çıktı ağzımdan. şaka gibi. kendimi feci kaptırdım bölümüme. ya diyorum ki arada bi, azcık bi puan yapıp geldim zaten, ne gerek var kasmaya. kasma abi. kasma. geçir gitsin. lan diyorum. hayır. sen çalışkan bi insansın. ders çalışcaksın. çalışcaksın olum.işin ne diyorum. ama bu aralar çalışıyorum sevgili günlük. hatta o kadar çok çalışıyorum ki bloğumun adı bile hücreyle alakalı. hadi bakalım,
hücre nedir?
hücre nedir?
Kaydol:
Yorumlar (Atom)

