şu dersi çalışırken, ''kimya mı okuyorum biyoloji mi okuyorum lan ben'' der gibi dediğimi duyar gibiyim. Moleküler biyoloji ismi, beni çok ürkütüyo. yemin ederim. içeriğini bildiğim için falan değil. morfolojik olarak ürkütüyo. ne bileyim. kimyabiyoloji gibi bişey bu ders. her yazılan şeye ''bunu bilsem nolcak'' diyorum. iğrenç bi insan oldum, bildiğin pislik. yok yok değilim.
lan diyorum içimden yine '' bırak bu dersi'' Hayır ümran bırakma. çükerim.
bırakma beni moleküler biyoloji. beni bırakma.
16 Kasım 2009 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
OK!